1. Generelle oplysninger
Kan findes i bunden på webshoppens forside.
2. Bestilling og ordrebekræftelse
Når du gennemfører din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Ordren er først bindende, når du har modtaget denne bekræftelse.
3. Produkter
Alle produkter i webshoppen er fysiske og mange er håndlavede, hvilket betyder, at der kan forekomme små variationer i udseende og finish. Disse forskelligheder er en del af produktets unikke karakter og betragtes ikke som fejl eller mangler.
4. Priser
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.
Der tages forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.
5. Betaling
Betaling foregår sikkert online via webshoppen. Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
Dankort/VISA
Mastercard
Beløbet trækkes først, når ordren er afsendt.
6. Levering
Vi sender alle ordrer med GLS.
Forventet leveringstid: 1–3 hverdage fra afsendelse, men bemærk at da mange produkter fremstilles i hånden, kan produktionstiden variere mellem 1-7 hverdage og evt længere ved større bestillinger.
Du vil blive informeret ved forsinkelser.
Fragtomkostninger vises ved checkout.
Bemærk: Ved levering til andre lande kan der forekomme ekstra udgifter til moms, told og import.
7. Forbehold for trykfejl og lagerfejl
Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer ved trykfejl, lagerfejl eller tekniske fejl i webshoppen. Hvis en ordre annulleres, vil du modtage besked og evt. refusion af betaling.
8. Fortrydelsesret
Hjemmelavede og personlige produkter
Da disse varer fremstilles specifikt til dig, gælder ingen fortrydelsesret, jf. forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 3.
Husk at tjekke stavning – de bliver lavet præcis som angivet.
HUSK store bogstaver hvis ønsket! Der er ingen fortrydelsesret ved eventuelle fejl.
Øvrige produkter
På øvrige varer ydes der 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag, du modtager varen – forudsat at varen returneres i ubrudt og original emballage og i ubrugt stand.
Fortrydelse skal meddeles skriftligt til os på e-mail inden fristens udløb.
Returnering skal sendes til følgende adresse, for egen regning.
Debet/Kredit v/Anna Karina Berg
Enghaven 22
8370 Hadsten
Ved returnering skal du oplyse dit navn, adresse og ordrenummer, så vi kan identificere din ordre.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
9. Brugsanvisning og ansvar ved forkert brug
Der medfølger vejledning til korrekt brug af produkterne. Reklamation dækker ikke skader som følge af manglende overholdelse af denne vejledning.
Eksempler på uhensigtsmæssig brug, der kan påvirke reklamationsretten:
Brug af uegnede tusser eller penne
Anvendelse af neglelakfjerner eller andre kemikalier
Forkert opbevaring eller behandling af produkterne
Forkert eller voldsom håndtering af produkterne
10. Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Reklamationsretten dækker produktionsfejl og mangler, men dækker ikke skader som følge af forkert brug eller håndtering som beskrevet ovenfor.
Ej heller for personligt fremstillede produkter.
Ved reklamation bedes du kontakte os hurtigst muligt med billeder og en beskrivelse af problemet.
11. Ansvarsfraskrivelse
& abound kan ikke holdes ansvarlig for indirekte skader eller følgeskader som følge af brug af vores produkter.
12. Persondata
Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
Oplysningerne bruges udelukkende til ordrebehandling og kundeservice.
13. Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte os på mail.
Hvis vi ikke finder en løsning, kan du indgive klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk